Hello, Mr King!

Komoly gondban voltam ma reggel. Ez igazából viszonyítás kérdése, hogy mi számít komoly gondnak. Tegnap este befejeztem egy Stephen King könyvet, A hosszú menetelést. Jelenleg 56 kötet van tőle, de ez a szám kicsit magasabb, ha hozzáadjuk a kétkötetes regényeit. pl. Az, Végítélet.

Elvileg a mai, vagy a holnapi napon érkezik az újabb szállítmány King könyv (3 példány). El akartam kezdeni ma reggel egy újat, de mire megérkezik a postás, akkor nyilván azoknak állnék neki, amiket nem olvastam eddig. Nos, olyat kellett választanom, amit egy időre abbahagyhatok, vagy rövid és pár nap alatt be tudom fejezni.

Most már egy teljes polcon elfér az összes King könyvem, ezért könnyedén át tudtam tekinteni az összeset. Így esett a választásom az Írásról című könyvére, és közben fél füllel állandóan a kaputelefon felé figyelek.

Leave a comment